מנעולן בהרצליה

יום חמישי שהוא יום הבילויים, מוצאים את עצמם הרבה מאוד מנעולנים עובדים מאוד קשה, ומוזעקים גם באמצע הלילה וזה משום שגם כוסית של בירה יכולה להשפיע על מישהו (במיוחד אם הוא טירון שתייה..) ולגרום לו לשכוח את המפתחות שלו בדרך באיזה בר שהוא לא זוכר איך קראו לו.

זה בדיוק מה שקרה לרועי שיצא לבלות עם חברים באיזה בר בתל אביב. הם חילקו ביניהם תפקידים. רועי שהוא חייל בצבא ממש ביקש קצת לשתות ולכייף והחברים שלו הסכימו שמישהו אחר ינהג ולא רועי והאמת היא שזה די הוגן כי הוא רק הגיע מהצבא ולא צריך להלביש עליו עוד כל מיני משימות.

יצאה החבורה לבר ושתתה. רועי הבטיח שזה יהיה רק כוסית של בירה, אך בעודו חוגג את השחרור שלו בעוד חודש החליט שבשביל שחרור מהצבא גם אם זה בעוד חודש, צריך ואפשר לשתות יותר ועד שהוא הגיע הביתה, הוא כבר נראה כמו חבית של בירה, עמד מול הדלת של הבית של ההורים שנסעו לחו"ל יחד עם אחותו  ובלי מפתח...

איך מוצאים מנעולן איכותי באזור?

מציאת מנעולן בהרצליה באמצע הלילה היינה עבודה פשוטה למדי, אך רבים לא מבינים זאת. רועי היה כל כך לא מפוקס שהוא לא ממש הצליח להתאפס ולחשוב איך הוא מזמין מנעולן. רועי ירד למטה לחצר, שפך על עצמו מים והחליט לחפש פורץ מנעולים שיבוא לפרוץ לו את הדלת. המחירים שהוא שמע מכל מיני מנעולנים העלו אצלו את החשש שאו שהוא נשמע ממש מיליונר או שהוא נשמע ממש טמבל כי על סכום של 1000 ₪ לפרוץ דלת גם באמצע הלילה הוא לא שמע...

מנעולן בהרצליה


אז הטיפ הראשון שלנו למצוא פורץ מנעולים באמצע הלילה, זה גם להיכנס להשוואת מחירים כדי לקבל מושג מה המחיר שאתם צריכים לשלם, ולא חלילה ליפול לתוך כל מיני עסקאות של אנשים שמרגישים שאתם במצוקה ומנצלים את זה.
טיפים לבחירת מנעולן בהרצליה ובכלל !

הזמינו מישהו שאתם מכירים או שהחברים שלכם מכירים.
עשו השוואת מחירים מהירה כדי להבין כמה אתם אמורים לשלם.
הזמינו מישהו שיש לגביו חוות דעת טובות ושהוא אמין.
הזמינו מישהו קרוב גאוגרפית כך שאם תצטרכו תיקון... הוא יגיע !
תשאלו את המנעולן מה הוא חושב שזה, מנעול חדש, תיקון וכו'
תבקשו אחריות על התיקון.
אל תשכחו לבקש גם קבלה...