מנעולן באור יהודה

כידוע באזור אור יהודה יש המון אולמות וגני אירועים, ומנעולן באזור יכול לספר לכם שכנראה אנשים לפני שהם יוצאים מהאוטו ונכנסים לאולם, הם כנראה מאוד מתרגשים משום שלא פעם מזעיקים אותו אורחים שיצאו זה עתה מחתונה לפרוץ את האוטו שלהם כדי המפתח נשאר בפנים, והם רוצים להגיע הביתה וזה כבר קרה לו גם עם החתן והכלה.

בכלל מנעולן באור יהודה הוא מין סוג של הצלה לאומית לשעת חירום, והמומחיות שלו אכן מצילה נפשות. מדובר בסוג של טראומה. אתה עומד מול המכונית שלך, מת כבר להתניע ולהגיע הביתה אבל מה- המפתח בפנים.

פריצת רב יוקתי אגב עולה 500-1000 ₪ ופריצה לרכב 200-350 ₪.

מנעולן כמובן מטפל בכל סוגי המנעולים ולא רק ברכב, אלא גם בדלתות. אם למשל אתה מגיע הביתה ופתאום משום מקום נשבר לך המפתח בתוך המנעול. איך תיכנס עכשיו ? לא תיכנס, בכל אופן לא עד שלא יבואו מנעולן לפתוח לך את הדלת.

במקרים רבים שהמפתח נשבר יש אפשרות לשלוף את המפתח ואם יש מפתח חלופי, אז כל מה שהמנעולן צריך לעשות זה לשחרר את המפתח התקוע, אבל במקרים כמו למשל שמפתח התעקם לדוגמה ונתקע בתוך המנעול, הוא עלול לגרום לו נזק, עד כדי כך שהצילינדרים לא זזים חופשי, ואז יש צורך בהחלפת כל מנעול הצילינדר.

עפ"י זאפ החלפת מנעול לדלתות מחוסמות עולה בין 700-1400 ₪, החלפת מנעול רגיל בין 150-300 ₪ ואם זה קורה בערב תוסיפו לזה 5ם-100% מהתשלום, תלוי מה השעה.