מנעולן בבת ים

על פי זאפ, פריצת דלת פרוצה יגבה מכם מנעולן בבת-ים סכום של בין 150-350 ₪ ועבור פריצה בערב תוספת בין 25-50% ועל פריצה בלילה תוספת של 50-100%. מי אמר שלא כדאי להיות מנעולן. אפשר להתפרנס מזה יפה מאוד.
עפ"י אתר מידרג פריצת ב-67% מהמקרים טווח המחירים של פריצת דלת היה 150-200 ₪ וב-27% מהמקרים 200-250 ₪.

הדבר הכי נכון לעשות כדי להשיג מחיר שפוי, הוא להכיר מנעולן.... ואם אתם לא רוצים ליפול לתוך הוצאה מטורפת כדאי מאוד ליצור קשר עם מנעולן אמין שאתם כבר מכירים, או לבקש המלצה מחברים, אבל אם זה לא מתאפשר, הזמינו מנעולן שעובד בלילה, אבל תנסו למצוא איזה שהוא נתון שפוי לגבי מחיר שכדאי לשלם, כי חאפרים וסחטנים לא חסר, ועל אחת כמה וכמה כשאתם מתים להיכנס הביתה והיחידי שיכול לאפשר לכם את זה, זה המנעולן הזה.
מנעולן מבת-ים עצר את המטוס.

מנעולן אחד מבת-ים שהוא איש מקצוע זריז מאוד הוזעק בשעה 11 בלילה ע"י אדם חסר אונים שעמד ליד האוטו שלו עם המפתח בפנים וכמעט בכה, כי בתוך האוטו נשארו המזוודה שלו וכל המטען שלו וגם כרטיס הטיסה לטיסה שיוצאת בעוד 30 דקות. מנעולן חרוץ ואמפטי מבת-ים פרץ לו ממש בדקה התשעים את הרכב והוא תפס מונית, רץ לשדה התעופה בשיא המהירות והשאיר את המנעולן שלנו להרכיב לו מנעול חדש ברכב משום שלא היה לו אפילו זמן להישאר שם. אם אתם רוצים לדעת איך זה נגמר,אז נאמר שאחרי שבועיים כשהבחור חזר מברלין הוא עבר דרך המנעולן וסיפר לו שהוא ממש עצר את המטוס... מצחיק ? לא ממש ! עצוב.