מנעולן בחולון

חולון היא עיר אשר הולכת ומתפתחת בשנים האחרונות בקצב מסחרר. התפתחות זו מביאה עמה תנופת בנייה ועליית ערך נדלני באזורים מסוימים. אופי הבנייה הרווח בחולון הוא בניית בניינים רבי קומות ומגדלים בשטחים פתוחים תוך ניסיון ליישב חלקים נרחבים שטרם נוצלו אך עם זאת לשמור על מידה גבוהה של יוקרה ואיכות חיים ואף ניצול נכון של תנאי הסביבה.

במקום שבו סביבת מגורים אשר מכילה בניינים גבוהים ומגדלים ישנה חשיבות רבה לנגישותו של מנעולן. הבחירה הסטנדרטית עבור דלתות כניסה באזורים עירוניים מרובי בתים פרטיים היא בדרך כלל דלתות בריח למניעת פריצות. דלתות אלה מתוכננות למנוע מקרים של חדרה חיצונית לדירה ללא מפתח והן מרוכבות מאוד לפריצה. רק מנעולן מוסמך ומנוסה יכול לפתוח אותן בעדר המפתח, וזאת ללא גרימת נזק לדלת עצמה, שעלותה גבוהה ועלויות התיקון שלה גבוהות בהתאמה.

מדוע צריך מנעולן? פעמים רובת דלות כאלה אינן נפתחות כלל מבחוץ וננעלות בטריקה, כך שאם נוצר מצב שדרי הבית נסגרו מחוצה לו ללא כוונה, הם יזדקקו, לעתים במרה ובמידית, למנעולן. בבנייני מגורים גבוהים גם אין אפשרות בדרך כלל להיכנס אל פנים הדירות שלא מהדלת, מה שמתאפשר לעתים בדירות קרקע ובתים פרטיים. לפיכך באזורים אלה נחוצה במיוחד עבודתו של המנעולן.

במקרה של פריצה ולעתים במעבר דירה או מסיבות של בלאי, יש צורך בהחלפת מנעול. פעולה זו יכולה להתבצע אך ורק בעזרת מנעולם מקצועי, כשהדבר החשוב ביותר כאן האו האמינות, לצד המקצועיות כמובן.

לא בלבד שנדרש מבעל מקצוע זה לדעת את עבודתו לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, שכן היא קשורה לביטחון ובטיחות דרי הבית, בנוסף לכך עליו להיות ישר ואמין, משום שמופקדת בידיו אחריות רבה לשמור על פרטים מסוימים, חלקים הקשורים למנעול ואף העתיקים של המפתחות באופן דיסקרטי ולמנוע את הגעתם לידיים זרות אשר עשויות להשתמש באילו לרעה.

ניתן למצוא בקלות מנעולן בחולון ואף ישנם רבים כאלה שפועלים בה, ובעזרת שיחת טלפון קצרה, גישוש באינטרנט או המלצה ממכרים לפתור כל מצב ובעיה הקשורים למנעולי הבית ולכניסה והיציאה ממנו.