מנעולן ביהוד

מדי שנה מתבצעים מאות פריצות לבתים ועסקים ברחבי הארץ, וכמות גדולה יותר של ניסיונות לפריצות. בדרך הכלל הפורצים מנסים את מזלם דרך הדלת הראשית, תוך שבירת מנעול או בצורות אחרות, כאשר רצונם הוא למצוא כסף או תכשיטים במקום.

המקומות המועדים לפורענות הם בדרך כלל בתים פרטיים, שם קל יותר להגיע אל הדלת הראשית ושם, יש לומר, מניחים הפורצים שיש יותר סיכוי למצוא כסף ודברים יקרי ערך. מן הסתם אפשר להבין, שלא רק לבתים פרטיים מנסים הפורצים להיכנס, אלא גם לדירות בבניינים שונים, בעיקר בשעות שאין אנשים מסתובבים בסביבת מקום ולא ניתן לחשוד בהם.

על מנת להימנע ממצב שיפרצו לנו לבית אנחנו צריכים אמצעי אבטחה, כאלה שירתיעו את הפורצים לנסות, גם ימנעו מהם להיכנס וגם יעזרו לתפוס אותם במידה והם ינסו בכל זאת לעשות זאת. לשם כך אנחנו צריכים (בהתאם למקום ולשטח בו הבית שלנו נמצא):

גדרות גבוהות
כלב שמירה
מצלמות אבטחה 
אזעקות וגלאי זיהוי
דלת פלדלת

על מנת ליהנות מכל האמצעים הנ"ל, מוטב להזמין מומחה בתחום האבטחה לבתים וכן מנעולן מקצועי שיבחן את התנאים והאמצעים שעומדים לרשותכם ומה ניתן לשפר. על מנת למצוא מנעולן, כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לאינטרנט, שם תוכלו למצוא מנעולן ביהוד, תל אביב, ירושלים, ולמעשה בכל עיר בארץ. לגבי חברות אבטחה, מומלץ להזמין את אנשיה כבר כשאתם בונים את הבית, משפצים אותו, או אם אתם רוצים לשפר את אמצעי האבטחה בו.