מנעולן בחולון

אין הרבה דברים יותר מעצבנים מאשר להינעל מחוץ לבית באמצע הלילה כאשר השכנים ישנים ואין אף קרוב משפחה זמין שהשארתם לו את המפתח. אם אתם גרים בגוש דן, לא תהיה לכם ברירה אלא להזמין מנעולן בחולון במצב זה. מקרים כאלה מתרחשים לרוב בגלל חוסר ריכוז שיכול להביא לאובדן מפתחות או לכך שתשכחו אותם בבית. אז כדי שזה לא יקרה לכם שוב, להלן כמה טיפים פשוטים למניעת המצב.

להשאיר מפתח נוסף אצל השכנים

אם עברתם לבניין חדש, זאת יכולה להיות בעיה כי קשה לסמוך על אנשים שאתם לא מכירים. אבל לאחר שתכירו אותם היטב, חשוב להשאיר מפתח אצל שכן שאתם סומכים עליו. חלק מהאנשים משאירים מפתח בארון החשמל או מעל המשקוף.

זה המקום הראשון בו יחפשו הפורצים ולכן כדאי להימנע מכך. אם אין לכם את האפשרות להשאיר את המפתח אצל השכנים, השאירו אותו אצל קרוב משפחה או החבר הקרוב ביותר למקום המגורים שלכם. לאחר שעשיתם שימוש במפתח שהשארתם, החזירו אותו באותו הרגע לשכן כי אחרת תשכחו ולא תהיה לכם האפשרות לעשות בו שימוש בפעם הבאה, וכך יהיה לכם צורך להזמין מנעולן בחולון.

להזמין קודן לדלת כניסה במקום או בנוסף למנעול

כיום, יותר ויותר אנשים מעדיפים להתקין קודן לדלת כניסה בדירתם בנוסף למנעול. כלומר אפשר להשתמש אך ורק בקודן לצורך נעילת ופתיחת הדלת בלבד או גם ע"י שימוש במנעול. כאשר אין מפתח, זה פותר לא מעט בעיות.

מצד שני ישנו צורך בלזכור את הקוד. רוב האנשים שיש בבעלותם משרד נועלים את הדלת בסוף היום ופותחים אותה בתחילת היום. אבל לאורך היום, הקודן מאפשר שימוש חופשי ללא מפתח בפתיחת וסגירת הדלת.

להשאיר את המפתח במקום קבוע בבית


להינעל בתוך הבית הוא עניין לא פחות מעצבן מאשר להינעל מחוצה לו. אובדן מפתח יכול לעלות לכם באיחור לעבודה, פספוס פגישה מכריעה או חס וחלילה בחוסר אפשרות לפתוח את הדלת בשעת אסון. לכן כדאי מאוד למצוא מקום קבוע למפתח כמו למשל סלסילה או מגירה ותמיד להקפיד להניח אותו שם גם אם אתם עייפים.