מנעולן באור יהודה

רוב האנשים שטסים לחו"ל ומזמינים מלון דואגים שבחדר יהיה כספת. ומה הם מניחים בה מלבד הארנק והתכשיטים? תעודה עם ערך לא פחות חשוב כאשר הם שוהים מחוץ לישראל -  את הדרכון. אובדן דרכון עלול להרוס את הטיול ולהכניס את התייר ללופ של סחבת בירוקרטית ונסיעות כדי לחדשו על מנת שיוכלו לעבור בגבולות ובסופו של דבר לשוב לארץ.

אבל כאשר מדובר בסביבה הביתית, דווקא כאן אנשים לא כל-כך מקפידים על התקנת כספות בבית. להלן כמה סיבות מדוע כדאי להתקין כספת ולוודא שהיא מבוססת על מנעול טוב.

שקט נפשי

המטרה העיקרית של רוב הגנבים הם התכשיטים. חלקם יעדיפו לפרוץ אך ורק במטרה לגנוב אותם. אם תזמינו מנעולן באשקלון להתקנת כספת לשמירה על התכשיטים שלכם, יהיה באפשרותם למנוע כמעט ב 100 אחוז את האפשרות שהתכשיטים יגנבו. הרי גנבים לא רק פורצים כאשר אין אף אחד בבית. חלקם פורצים כאשר בני הבית נמצאים. אף גנב לא ינסה לפרוץ כספת כאשר בני הבית ישנים כי הרי החיים הם לא סרט הוליוודי.

לדאוג לכספת איכותית

לא מומלץ להתקין כספת רק כדי לצאת מידי חובה. חשוב לרכוש כספת איכותית עם מנעול טוב. יחד עם זאת, מכיוון שאתם תפתחו ותסגרו את הכספת לא מעט פעמים, חשוב לדאוג שהיא תהיה נוחה לפתיחה וסגירה של שימוש יומיומי. לא אחת קרה שאנשים התקינו כספת, אבל הסתבכו עם תהליך הסגירה והפתיחה ובסוף לא הצליחו לפתוח אותה. מה עושים במצב זה? מזמינים מנעולן באור יהודה כדי לפרוץ את הכספת.
מיקום

חשוב לדאוג למיקום טוב של הכספת כך שאף אחד מחוץ לבית לא ידע היכן היא מותקנת. רצוי לקבע אותה. כך תמנעו מפורצים להגיע אליכם הביתה בכדי לגנוב את הכספת כאשר אתם לא נמצאים במטרה לפרוץ אותה במקום אחר בדרך כלשהי.

לכן הקפידו גם להסתיר אותה וגם לקבע אותה בצורה שלא יהיה ניתן לנייד אותה. בנוסף רצוי להזמין כספת כבדה וגדולה ולא אחת שהיא בגודל של רבע מיקרוגל כמו שנהוג לראות בבתי מלון רבים.