מנעולן בחדרה

לרכוש ישנו לא רק ערך כספי אלא גם ערך סנטימנטלי. בעוד שטבעת אירוסין יכולה לעלות אלפי שקלים, הערך הסנטימנטלי שלה הוא הרבה יותר גבוה עד כדי כך שאי אפשר לבצע השוואה בכלל. לכן חשוב לדאוג שבבית שלכם ישנם מנעולים איכותיים וטובים. קודם כל על הדלת ואחר כך במקומות האחרים בבית כמו למשל בכספת והחדרים עצמם. מנעולן בחדרה אינו עוסק אך ורק בפריצת מנעולים, אלא גם בהתקנתם.

התקנת מנעול חדש לאחר אובדן מפתח

יותר מידי אנשים עושים את הטעות הבאה לאחר שהם מאבדים את המפתח של הבית. הם משכפלים מפתח חדש וחוזרים להתנהל כרגיל. הם אומרים לעצמם, מה הסיכוי שמישהו ימצא את המפתח ויפרוץ לדירה.

לא מומלץ לקחת סיכון זה. איבדת מפתח? כדאי להחליף את המנעול של הבית או של דלת העסק במיוחד אם יש לכם רכוש יקר ערך. אומנם הסיכוי הוא קטן שמישהו ימצא את המפתח ויטרח להשקיע את המאמצים בחיפוש המנעול המתאים, אבל בכל זאת מדובר בסיכון.

אל תעשו זאת בעצמכם

אם אתם גרים באזור צפון השרון, רצוי להזמין מנעולן בחדרה על מנת להתקין את המנעול החדש. לא כדאי לעשות זאת בעצמכם, מכיוון שמומחה יודע בדיוק איך לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר, והבטיחותית ביותר. לא אחת אנשים הרסו את המנעול או את הדלת כאשר הם ניסו לבצע זאת בעצמם. מחירי המנעול וההתקנה אינם יקרים והזמנת העבודה היא משתלמת ומאוד כדאית.

הזמנת מנעולן איכותי

האדם אשר אותו אתם מזמינים לביצוע עבודה זו, צריך להיות אדם שאפשר לבטוח בו ב 100 אחוזים. לא אחת קרה שנוכלים שכפלו מפתחות ומכרו אותם לפורצים תמורת תשלום. לכן חשוב לעבוד עם חברה או מנעולן אמין. כל מנעולן חייב להיות בעל עבר פלילי נקי כדי לקבל רישיון משטרתי לעסוק במקצוע ולכן אל תהססו לבקש את הרישיון.

אם המנעולן מסרב להציג אותו, כדאי להזמין את העבודה ממקור אחר. בנושא כזה, אסור לקחת סיכון גם לא את המזערי ביותר על מנת לחסוך כסף. כמו כן, יש לייחס חשיבות גם לתודעת השירות