מנעולן בחדרה

אם אתם מתכננים לעבור לגור בדירה חדשה, כדאי לחשוב גם על מיגון הבית ע"י ביטוח דירה ותכולתה וגם התקנת מערכות כמו אזעקות, מצלמות, מנעולים איכותיים וכספות. לא אחת קרה שלאחר פריצה אנשים הבינו עד כמה חשוב היה לדאוג לכך מראש. אבל אם תדאגו למיגון הבית לאחר פריצה, אין זה אומר שמדובר בסגירת השער לאחר שהסוסים ברחו. זה אומר להגן על הבית לקראת הפעמים הבאות כי לא אחת גנבים חזרו לזירת הפשע מכיוון שקל לפרוץ אליה. אז הזמינו מנעולן בחדרה או מומחה להתקנת מערכות מיגון על מנת לשמור על הבית.

מדוע חשוב להתקין כספת בדירה?

גם אם אין לכם אלפי שקלים במזומן בבית, כדאי להתקין כספת כדי לשמור על התכשיטים ועל דברים חשובים אחרים גם אם הם לא יקרים וערכם הוא סנטימנטלי בלבד. לפורצים לא אכפת. הם לא יבדקו את הרכוש במקום, אלא ייקחו אותו ויעשו חשבון נפש לאחר מכן. כמו כן, חשוב להתקין את הכספת במקום סודי שלא יהיה ניתן לשלוף אותה בקלות. כי לא אחת הגנבים פשוט לקחו את הכספת איתם.

מנעול איכותי על כל הדלתות

כדאי לדאוג לכך  שיהיה אפשר לנעול את כל הדלתות בבית. הזמינו מנעולן בחדרה על מנת שיעשה זאת. אין צורך שיהיה מפתח נפרד לכל דלת. מספיק מפתח אחד שפותח את כל הדלתות. אין הכוונה לנעול כל יום כל דלת, אבל כאשר אתם יוצאים מחוץ לדירה או טסים לחופשה  - עדיף לעשות זאת. כמו כן, אם איבדתם מפתח הקפידו להחליף את המנעול לדלת הכניסה. נכון, הסיכוי קטן שמי שימצא את המפתח יתאים אותו לדלת שלכם, ובכל זאת, אין כל סיבה לקחת אותו.

נעילות חלונות

גם אם אתם עומדים לשכור דירה ולא לקנות אותה, הקפידו לבדוק שכל החלונות בה ננעלים כמו שצריך ושלא ניתן לשלוף אותם מבחוץ, למרות הנעילה, בקלות. אם מדובר בדירת קרקע, רצוי להעדיף אחת שיש לה סורגים.  אם היא לא ממוגנת בסורגים, חשוב לוודא שהחלונות ננעלים בצורה טובה שאינה מהווה פרצה לגנב.

המאמר נמסר באדיבות אבינועם מנעולנים, חברה מקצועית לפריצת מנעולים.